The Life Of Kagami-kun

The Journey of a Malay Shinobi

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Monday, January 24, 2011

Selama ni aku salah faham

Posted by Kagami

Aku ari ni g interview kat tempat kerja lama aku. Borak punya borak ngan encik A yg interview aku tu aku baru realized something...selama ni aku memang salah faham dengan perasaan aku selama ni...aku selalu dok kata aku bencikan tempat ni..dan selalu faham yang aku akan dapat lebih better dari tempat ni..tapi lepas interview...jumpa kawan2 lama,, aku sedar..tempat yang selama ni aku ingin start dan pulang dimana, hati aku sebenarnya gembira dimana..aku sangat2 la harap kalau2 aku boleh pulang balik ke pangkuan dimana hati aku sentiasa berada dan andainya aku diberi peluang semula aku takkan kecewakan mereka yang beri peluang ni pada aku dan aku buktikan kesetiaan aku...

Aku betul2 berharap....

0 comments: