The Life Of Kagami-kun

The Journey of a Malay Shinobi

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Wednesday, January 12, 2011

aku punya update daa..

Posted by Kagami

wooohooo...sorry lama gila tak update blog...terlalu banyak yang terjadi pada diri aku sampai macam rasa kena masuk asylum jap...ahahaha...mana nak start yer?

Well..aku start dari bulan october taun lepas..memang aku sangat2 la tak sangka boss baru yang ku puja2 selama ni perangai macam haram...kalau tau nak jual kompeni tu jangan la bagi false hope kat aku ataupun kakak2 senior aku tu..hadoii..apa punya perangai la mamat ni?kononnya macam chinese singaporean?puihhh...dont make me laugh la macha...dedicated?trustworthy?jaga kebajikan pekerja? adoii..macam lawak spastik senario jer aku dgr..tapi tak kisah la..aku tetap akan bangun walau macamana pun..tapi apa yang aku tau dendam aku ni memang aku bawak mati punya..bergulinglah ko dalam api kat lam liang lahad tu for all i care..

Pastu November and December...aku ada gak g interview..please guys don't accused me as a lazy bump..haha..Alhamdulillah dapat gak la job as a financial consultant...1 hari jer g training, pastu larikss...puncanya pasal kompeni tu memang kompeni haram...takde kelulusan dari Bank Negara dan Suruhanjaya Sekuriti untuk jalankan business yg diorang buat..anyway aku ucapkan terima kasih tak terhingga buat Encik Hambli dan Encik Nordin sebab update kan aku kat lam status fb aku..huahaha..
Kendian, aku g interview utk CIMB dan TM...tapi malangnya tarikh intake utk bekerja is on the 20th December...ist day aku final exam...ades...leburr....

Takpela...aku rasa semua tu bukanlah rezeki aku, maybe Allah nak bagi something yang much better..Insya Allah

0 comments: